Drain the Oceans: The Mississippi River & Arctic War
Drain the Oceans valaisee tuntematonta. Yhdistäen tutkimuksen ja korkean teknologian visualisoinnit, se paljastaa todisteita uskomattomista vedenalaisista mysteereistä.
Yhdistäen vedenalaista tutkimusta ja innovatiivisia visualisointeja Drain the Oceans paljastaa piilotettuja todisteita uskomattomista vedenalaisista mysteereistä. Ei ’taiteilijoiden vaikutelmia’ vaan sen, mitä siellä todella on, viimeistä yksityiskohtaa myöten. Neljännellä kaudella sarja omaksuu mukaansatempaavan uuden tyylin: tarinoita kerrotaan tutkijoiden ja arkeologien sanoin, joten katsojat pääsevät lähelle heitä.