The Gifted
Seikkailusarjassa seurataan lähiössä asuvaa perhettä. Vanhempien jokapäiväinen elämänsä järkkyy pahan kerran, kun he huomaavat, että heidän teini-ikäisillä lapsillaan on mutanttivoimia.
GIFTED on tuotettu yhdessä Marvel Televisionin kanssa, ja se sijoittuu ”X-Menin” universumiin. Sarja kertoo tunteellisen tarinan lähiössä asuvasta pariskunnasta. Heidän jokapäiväinen elämänsä järkkyy, kun käy ilmi, että heidän teini-ikäisillä lapsillaan on mutanttivoimia. Perhe joutuu pakenemaan vihamielistä hallitusta, ja he etsivät apua mutanttien maanalaiselta verkostolta joutuen taistelemaan eloonjäämisestä.