Han River Police
Han Dujin ja Han-joen poliisitiimi tutkivat Go Giseokia havaittuaan tämän epäilyttävän toiminnan jumiin jääneellä risteilyaluksella. Pian heille alkaa paljastua rikollinen salaliitto, johon ovat osallistuneet Giseok, Kyungin River Cruise -yhtiö ja heidän entinen liittolaisensa Baek Chul.
Han-joen poliisitiimi on sitoutunut suojelemaan Etelä-Korean Han-jokea. Kun ylikonstaapeli Han Dujin palaa takaisin asemalle saatuaan päätökseen myöhäisillan pelastusoperaation, hän huomaa Go Giseokin toimivan epäilyttävästi jumiin jääneellä risteilyaluksella. Dujin päättää tutkia asiaa ja hänelle alkaa paljastua rikollinen salaliitto, johon ovat osallistuneet Giseok, Kyungin River Cruise -yhtiö, ja hänen entinen ystävänsä Baek Chul. Dujin ja hänen tiiminsä ryhtyvät toimiin suojellakseen Han-jokea ja kaikkia sen varrella asuvia.