The Murky Stream
Joseonissa ennen niin kirkas Gyeonggangjoki on muuttunut sameaksi virraksi. Siyul piilottelee ongelmallista menneisyyttään. Choi Eun haluaisi olla maan suurin kauppias, ja Jung Chun haluaa rehelliseksi virkamieheksi. Heidän kohtalonsa yhdistyvät, kun kukin kamppailee luodakseen oman maailmansa.
Tarkkasilmäinen työläinen Siyul kiinnittää Mudeokin huomion, joka on alhainen rosvo Mapossa.
Siyul päätyy katkeamispisteeseen. Eun aloittaa vihdoin uuden työn, ja Chunista tulee upseeri.
Mudeok kiristää Siyulia, kun taas Chun ja Eun käyvät taistelua turmeltunutta maailmaa vastaan.
Vanhemman vartijakenraalin juoni paljastuu, ja Mapon rosvot lähtevät kostoretkelle.