Gladiaattorit: muinaisen maailman soturit
Todista kuuden legendaarisen gladiaattorin jännittäviä tositarinoita, joissa seurataan Rooman raakojen pelien nousua, loistoa ja tuhoa aina Spartacuksesta Flammaan asti.
Tässä sarjassa kuvataan Rooman mahtavimpien gladiaattorien elämää Spartacuksen uhmakkaasta kapinasta Flamman äärimäiseen uhraukseen areenalla. Heidän tarinansa paljastavat gladiaattoritaisteluiden säälimättömän nousun ja tuhon ja paljastaen sen, miten tämä verinen urheilulaji muovasi Rooman valtaa, kulttuuria ja identiteettiä. Näistä sotureista tuli legendoja väkivallalle ja loistolle rakennetussa valtakunnassa kapinan, spektaakkelin ja selviytymisen kautta.