Tarjous päättyy 6. toukokuuta
18-vuotias Matthew Kidman (Emile Hirsch) on suoraselkäinen ylisuoriutuja, joka ei ole koskaan varsinaisesti elänyt elämäänsä – kunnes hän rakastuu uuteen naapuriinsa, kauniiseen ja viattomalta vaikuttavaan Danielleen (Elisha Cuthbert). Kun Matthew saa tietää, että tämä täydellinen "naapurin tyttö" oli ennen pornotähti, hänen aiemmin suojainen elämänsä alkaa riistäytyä hallinnasta. Lopulta Danielle auttaa häntä tulemaan ulos kuorestaan ja tajuamaan, että joskus on tarpeen riskeerata kaikki rakastamansa henkilön vuoksi.