Baymax!
Walt Disney Animation Studiosin Baymax! vie katsojat takaisin San Fransokyon ihmeelliseen kaupunkiin, jossa sympaattinen, ilmatäytteinen ja ainutlaatuinen terveydenhoitoapulainen Baymax (äänenä Scott Adsit) tekee sitä, mitä se on ohjelmoitu parhaiten osaamaan: auttaa muita. Tämä kuusiosainen terveydenhoitoseikkailujen sarja esittelee toinen toistaan omaperäisempiä hahmoja, jotka tarvitsevat Baymaxin omintakeista apua useammassa asiassa kuin arvaavatkaan.
Baymax pyörittää kahvilaa nilkkansa nyrjäyttäneen Cassin puolesta ja vahtii, että hän saa lepoa.
Yläkoululainen Sofia käsittelee merkittävää elämänmuutosta Baymaxin vankkumattomalla tuella.
Mbita on aina käyttänyt samaa reseptiä, kunnes allergia ja Baymax saavat hänet miettimään muutosta.
Nälkäinen Yachi-kissa pakenee Baymaxia, joka tahtoo auttaa sitä pääsemään eroon vieraasta esineestä.
Baymaxin auttamat potilaat yhdistävät voimansa löytääkseen ja pelastaakseen robotin ajoissa.