Pizza Movie
Ryhmä opiskelijoita lähtee hakemaan pitsaa asuntolansa aulasta. Siinä on vain yksi pulma: heillä on pää sekaisin kotitekoisen huumeen takia, ja simppeli matka kaksi kerrosta alaspäin muuttuu tajunnanräjäyttäväksi seikkailuksi.