Brown Bread
Áine lähti irlantilaisesta pikkukaupungista New Yorkiin kunnianhimon perässä. Yksi resepti, kaksi sukupolvea ja täysi tinkimättömyys kuitenkin vetävät hänet takaisin keittiöön ottamaan yhteen äitinsä kanssa, mikä pakottaa hänet pohtimaan menestyksen todellista hintaa.