John Carter
Edgar Rice Burroughsin klassikkoromaaniin perustuvassa elokuvassa sodan väsyttämä entinen armeijan kapteeni lähetetään selittämättömästi Barsoomiin (Mars), ja hän joutuu vastahakoisesti sotketuksi mukaan eeppiseen konfliktiin. Maailma on romahduksen partaalla, ja John Carter löytää ihmisyytensä uudelleen, kun tajuaa Barsoomin ja se ihmisten selviytymisen olevan hänen käsissään.