Love is Blind
Tuore kuvaus perinteisestä kolmiodraamasta! Alice jää loukkuun tunteiden miinakentälle. Hän yrittää tasapainoilla avioliittonsa korjaamista katuvan miehensä ja rakastajansa pakoon auttamisen välillä.
Love is Blind -lyhytelokuvassa löydämme Alicen nuoren rakastajan intohimoisesta syleilystä, kun hän lopulta antautuu kiusaukselle. Hänen miehensä James palaa kotiin etuajassa hyvittääkseen äskettäisen uskottomuutensa ja välinpitämättömyytensä heidän avioliitossaan, joten Alice huomaa olevansa keskellä tunteiden miinakenttää. Häntä painaa syyllisyys uskottomuudesta Jamesin tarjotessa oliivinoksaa samalla kun hän itse auttaa rakastajaansa pakenemaan.