Tea for Two
Jim ja Alice pyörittävät idyllistä mutta hiljaista teetupaa brittiläisessä pikkukylässä. Kun asiakkaita vihdoin saapuu, heille selviää pian, että isäntäväki tarjoilee muutakin kuin teetä ja kakkua.