Tilsammans
On vuosi 1975 Ruotsissa. Väkivaltaiseen aviomieheensä kyllästynyt Elisabeth lapsineen pakkaa laukkunsa ja muuttaa asumaan veljensä luokse vapaamieliseen kommuuniin.
On vuosi 1975 Ruotsissa. Väkivaltaiseen aviomieheensä kyllästynyt, melko tavanomainen kotirouva Elisabeth pakkaa laukkunsa, ottaa lapsensa ja majoittuu veljensä, Göranin, luokse. Göran asuu kommuunissa pitkätukkaisten ihmisten kanssa, jotka keskustelevat politiikasta, harrastavat vapaasti seksiä, kasvattavat vihanneksia ja juovat runsaasti punaviiniä.