Devil's Water
Bangladeshissa 49 miljoonaa ihmistä myrkyttyy hitaasti juomaveden sisältämästä arseenista. Tässä elokuvassa kahden tytön ja tiedemiehen tarinat paljastavat karmean terveyskriisin ja selviytymistaistelun kohtalonsa armoille jätetyissä kylissä.