Epic Movie
Scary Movien kaksi kieroutunutta kirjoittajaa ottaa parodiseen tähtäimeensä elokuvan lajeista kaikkein suurimman: Hollywoodissa suurin budjetein tehdyt, erikoistehosteita pursuavat menestyselokuvasarjat.
Hulvaton sekoilu alkaa, kun joukko erikoisista taustoista lähtöisin olevia orpoja lähtee seikkailulle, jolla he päätyvät erityiseen suklaatehtaaseen ja siellä lumotun vaatekaapin kautta taianomaiseen maahan. Hauskuus saavuttaa uudet mittasuhteet, kun tämä tunaroiva porukka törmää lukuisiin värikkäisiin hahmoihin kuten mahtailevaan merirosvoon ja joukkoon taikuuden opiskelijoita. Koko poppoo yhdistää voimansa kaataakseen Gnarnian katalan noidan.