9-1-1: Nashville
9-1-1-sarjan uusin osa, 9-1-1: Nashville, on vauhdikas draama sankaripelastajista sekä heidän perheidensä valtaa ja glamouria tihkuvasta saagasta. Tapahtumat sijoittuvat yhteen Amerikan dynaamisimmista ja monimuotoisimmista kaupungeista.