Castelcorvon ritarit
Salaisuuksia, mysteerejä ja pelottavia taikaolentoja. Pieni Castelcorvon kylä ei ole niin levollinen kuin se vaikuttaa olevan. Vain joukko rohkeita ritareita voi pitää kylän turvassa. Neljän nuoren — Giulian, Riccardon, Betan ja Matteon — on ratkaistava arvoituksia ja kohdattava pelkonsa taistellakseen Castelcorvossa piileksivää pahuutta vastaan.
Italian maalaismaisemissa, kaukana kuljetuimmilta poluilta, sijaitsee pieni Castelcorvon kylä. Pikkuisen kylän ylle kohoaa vaikuttava muinainen linna. Kylässä eletään verkkaista elämää, kaikki tuntevat toisensa. Rauhallinen ja idyllinen paikka, eikö vain? Ei laisinkaan. Mukulakivikatujen ja värikkäiden pienten talojen keskellä lymyilee noitia ja muita pelottavia taianomaisia olentoja. Ja mikä tärkeintä, onko vanha linna todella asumaton vai kätkeekö se sisälleen mysteerejä ja salaisuuksia, joiden paljastamiseen vaaditaan rohkeita ihmisiä? Castelcorvo ei ole rauhaisa paikka. Siksi kylän turvaamiseksi on kutsuttu joukko rohkeita ritareita. Neljän nuoren — Giulian, Riccardon, Betan ja Matteon — on ratkaistava arvoituksia ja kohdattava pahimmat pelkonsa. Vain siten he voivat aikuistua, elää suurta seikkailua ja kehittyä sankareiksi, jotka taistelevat Castelcorvossa piileksivää pahuutta vastaan.
Giulia ja Riccardo saapuvat Castelcorvoon ja ystävystyvät Matteon ja Betan kanssa. Seikkailu alkaa.
Giulia, Riccardo, Betta ja Matteo ratkaisevat arvoituksen ja päättävät pelastaa Andrean Strialta.
Giulia, Riccardo, Betta ja Matteo etsivät toista avainta ja välttyvät Zenon juonilta.
Ritarit tutkivat Toimaata etsien Andreaa ja joutuvat ponnistelemaan torjuakseen Strian houkutuksia.
Ritarien pitää palata kotiin Andrean kanssa, mutta Stria hankaloittaa heidän suunnitelmiaan.