The Man on the Other Side
Itä-Saksa, 1974. Kylmän sodan vainoharhat ovat valloillaan, ja Sophie Zimmermann tietää liikaa. Ajojahdin kohteena olevan epätoivoisen Sophien on selviytyäkseen paljastettava salaperäinen "mies toiselta puolelta" ja kohdattava petosten ja kätkettyjen vaarojen maailma, jossa luottamus voi maksaa hengen.