Ilta kaupungilla
Chris Parker suostuu lapsenvahdiksi unelmadeitin tehtyä oharit. Tylsää iltaa odottava Chris asettautuu kolmen lapsen kanssa katsomaan televisiota ja tylsistymään. Tai niin hän luulee. Kun hänen hätääntynyt ystävänsä Brenda soittaa ja anelee Chrisiä pelastamaan hänet bussiasemalta Chicagon keskustasta, ilta räjähtää pyörteeksi hiuksia nostattavia seikkailuja ja suurkaupungin melskettä.
Chris Parker suostuu lapsenvahdiksi unelmadeitin tehtyä oharit. Tylsää iltaa odottava Chris asettautuu kolmen lapsen kanssa katsomaan televisiota ja tylsistymään. Tai niin hän luulee. Kun hänen hätääntynyt ystävänsä Brenda soittaa ja anelee Chrisiä pelastamaan hänet bussiasemalta Chicagon keskustasta, ilta räjähtää loputtomaksi pyörteeksi hiuksia nostattavia seikkailuja ja suurkaupungin melskettä. Lastenvahti ja lapset jättävät turvallisen esikaupunkiympäristönsä ja suuntaavat suuren kaupungin sydämeen osaamatta kuvitellakaan, miten pelottavan hauska heidän tutkimusmatkastaan tulee. Sisältää tupakkatuotteita.