Send Help
Kun kaksi työtoverusta pelastautuu autiolle saarelle lento-onnettomuuden ainoina eloonjääneinä, tulee heidän hengissä selviytyäkseen selvittää ensin vanhat kaunansa. Mutta koska enää ei olla konttorilla, luvassa on hirtehinen viekkauden ja tahtojen taistelu tässä mustaa komediaa pursuvassa psykologisessa trillerissä.