Kleopatran kadonnut hauta
Kathleen Martinezin 20 vuotta jatkunut Kleopatran haudan etsintä johtaa hänet ja tiimin merelle tutkimaan arvoituksellista vedenalaista kohdetta.
Arkeologiksi ryhtynyt juristi Kathleen Martinez on viettänyt 20 vuotta etsien Kleopatran kadonnutta hautaa. Hänen kaivauksensa johtavat nyt odottamattomaan uuteen suuntaan, vedenalaiselle paikalle kilometrien päähän Välimeren rannasta. Hän on värvännyt Titanicin löytäneen Bob Ballardin, Egyptin laivaston ja arkeologeista sekä sukeltajista koostuvan tiimin, ja he auttavat häntä tutkimaan tätä arvoituksellista kohdetta.