Booba kokkaa
Kaikkien suosikki Booba ryhtyy kokiksi ja juontaa ruokaohjelmaa. Kutsu perhe ja kaverit koolle kokkailemaan Booban, Twinklen ja Spiken kanssa herkullisia ruokia. Booban vauhdikas mielikuvitus takaa hauskanpitoa keittiössä.