VE Day in Colour: World's Biggest Party
Elä uudelleen hetki, jolloin maailma puhkesi riemukkaaseen juhlaan. Tämä väridokumentti vangitsee voitonpäivän helpotuksen ja kiitollisuuden, kun Euroopassa julistettiin rauha kuuden sotavuoden jälkeen. Tämä on tarina pimeyden päättymisestä.