The Eyes of Tammy Faye
THE EYES OF TAMMY FAYE on intiimi kuvaus tv-evankelista Tammy Faye Bakkerin (Jessica Chastain) uskomattomasta noususta, tuhosta ja pelastuksesta. 1970- ja 80-luvuilla Tammy Faye ja Jim Bakker (Andrew Garfield) rakensivat uskonnollista tv-yhtiötä ja teemapuistoa, kunnes kilpailijat, talousvilppi ja skandaali tuhosivat heidän imperiuminsa.
THE EYES OF TAMMY FAYE on intiimi kuvaus tv-evankelista Tammy Faye Bakkerin (Jessica Chastain) uskomattomasta noususta, tuhosta ja pelastuksesta. 1970- ja 80-luvuilla Tammy Faye ja Jim Bakker (Andrew Garfield) rakensivat uskonnollista tv-yhtiötä ja teemapuistoa. Rakkauden, hyväksynnän ja menestyksen sanomaa levittänyt pari oli alussa hyvin pidetty. Tammy Faye tuli tunnetuksi legendaarisista silmäripsistään, erikoisesta laulutavastaan ja avoimuudestaan kaikenlaisia ihmisiä kohtaan. Parin vaivalla rakentama imperiumi alkoi kuitenkin mureta talousvilpin, kilpailijoiden juonten ja skandaalin seurauksena. Michael Showalterin ohjaamassa ja Abe Sylvian käsikirjoittamassa elokuvassa nähdään myös Cherry Jones ja Vincent D'Onofrio.