Verdens verste menneske
Julie on pian 30-vuotias. Hänen poikaystävänsä Aksel, joka on hiukan vanhempi ja työskentelee menestyksekkäästi sarjakuvataiteilijana, haluaa perustaa yhdessä perheen, mutta Julie suhtautuu asiaan pidättyvämmin. Sitten eräänä iltana Julie livahtaa juhliin, joissa hän tapaa nuoren, hurmaavan miehen. Pian Julie onkin jättänyt Akselin ja heittäytynyt jälleen uuteen parisuhteeseen.
Julie on pian 30-vuotias. Monista taidoistaan huolimatta hän ei ole päässyt pitkälle ja kokee yhä useammin olevansa sivuroolissa omassa elämässään. Julien poikaystävä Aksel, joka on hiukan vanhempi ja työskentelee menestyksekkäästi sarjakuvataiteilijana, haluaa perustaa yhdessä perheen, mutta Julie suhtautuu asiaan pidättyvämmin. Sitten eräänä iltana Julie livahtaa juhliin, joissa hän tapaa nuoren, hurmaavan miehen. Pian Julie onkin jättänyt Akselin ja heittäytynyt jälleen uuteen parisuhteeseen. Julie taistelee pitääkseen kaikki ovet avoimina, mutta ennen pitkää hänelle selviää, että jotkin elämänvalinnat ovat hänen kohdallaan jo mennyttä.