Kim Possible: päättäjäispainajainen
Tohtori Traagilla on paha uusi juoni maailmanhallinnan saavuttamiseksi, mutta hänen menestyksensä riippuu Kim Possiblen heikkouden selville saamisesta. Voiko se liittyä tiettyyn uuteen hottikseen nimeltä Eric? Kimin täytyy sivuuttaa kaikki tanssiaispareihin liittyvä draama, jos hän toivoo pysäyttävänsä Tohtori Traagin keskellä tämän itsekästä hanketta.
Homma on tämä: Tohtori Traagilla on paha uusi juoni maailmanhallinnan saavuttamiseksi, mutta hänen menestyksensä riippuu Kim Possiblen heikkouden selville saamisesta. Voiko se liittyä tiettyyn uuteen hottikseen nimeltä Eric? Tanssiaispareihin liittyvä draama on todellakin vienyt Kimin huomion. Ron taas on uponnut silmämuniaan myöten outoihin pieniin Diablo-nukkeihin, kun hänen suosikkiruokapaikkansa Bueno Nacho ylittää rajan pimeälle puolelle. Nyt hän käyttäytyy kuin täysi mäntti, juuri silloin kuin Kim tarvitsee häntä eniten. Jos Tohtori T. onnistuu pitämään paineen yllä, KP:n on siis aivan pakko antautua. Mikään ei kuitenkaan ole ohi ennen kuin se on tosissaan ohi!