The Scandalous Four
Penelope joutuu naimisiin Jonathanin kanssa, mutta heidän välillään ei ole vetovoimaa. Itse asiassa Jonathan on kiinnostuneempi viettämään aikaa taloudenhoitajan kuin vaimonsa kanssa. Penelope keksii keinon palata yhteen elämänsä rakkauden kanssa ja onnistuu palkkaamaan hänet puutarhuriksi. Kaksi salarakasta samassa taloudessa johtaa pian suuriin skandaaleihin.