The Gods Must Be Crazy
Lentokoneesta pudonnut soodavesipullo saa aikaan kaaoksen normaalisti rauhallisten afrikkalaisten bushmannien keskuudessa, jotka uskovat esineen olevan jumalilta.
Afrikkalainen bushmanni nimeltä Xixo asuu kaukana Kalaharin autiomaassa pienen heimonsa kanssa. Heimon elämä on ollut puhdasta ja yksinkertaista, eikä moderni sivilisaatio ole heitä koskettanut, kunnes soodavesipullo putoaa lentokoneesta ja laskeutuu heimon keskelle. Bushmannit päättävät esineen olevan lahja jumalilta, mutta kun Xixo valmistautuu palauttamaan sen, hän törmää 20. vuosisataan.