Hyvää huomenta, Vietnam
Robin Williams tekee koomisen roolisuorituksen armeijan tiskijukka Adrian Cronauerina. Cronauer lähetetään Vietnamiin juontamaan aamuradio-ohjelmaa, ja hänen hulvattomat juttunsa tekevät hänestä sotilaiden suosikin mutta kurinalaisen päällystön painajaisen.