Niilin jalokivi
Vihreän timantin metsästys -elokuvan jännittävässä jatko-osassa Joan (Kathleen Turner) ja Jack (Michael Douglas) lähtevät jälleen vauhdikkaalle ja vaaralliselle matkalle, tällä kertaa etsimään salaperäistä "jalokiveä".
Vihreän timantin metsästys -elokuvan jännittävässä jatko-osassa romaanikirjailija Joan Wilder (Kathleen Turner) ja kuljeskelija Jack Colton (Michael Douglas) päätyvät uudelle vaaralliselle matkalle – tällä kertaa halki Pohjois-Afrikan aavikon. Joan kuitenkin siepataan, ja Jackin täytyy pelastaa hänet. Jackin partneri Ralphillä (Danny DeVito) on tosin muita suunnitelmia.