Neil Young: In Performance
Tämä dokumentti käsittelee Neil Youngin legendaarista musiikkia keskittyen hänen ikoniseen yhteistyöhönsä Crazy Horsen kanssa. Harvinainen konserttimateriaali vuodelta 1986 tarjoaa meille väkevän katsauksen artistin soolouraan ja hänen pysyvään vaikutukseensa rokkimaailmassa.