Konsertit, Musiikki
Mahtava klassisen rockin kokoelma, joka sisältää legendaarisia esityksiä genren tunnetuimmista kappaleista. Koe Asian "Heat of the Moment" sekä Freen alkuperäiskokoonpanon mahtava versio "Alright Now" -kappaleesta.