Travel Man's Greatest Trips
Richard Ayoade on palannut, ja hän on matkalla syvälle Travel Manin arkistoon muistellen, kuten nimi vihjaa, parhaita matkojaan. Hänellä on 43 kohdetta joista valita, ja vieraisiin lukeutuvat Chris O’Dowd ja Rebel Wilson.
Richard Ayoade kuratoi klippejä hienoimmista ahmimistaan aterioista ja nauttimistaan juomista.
Richard Ayoade on palannut vieden meidät taide- ja käsityöhetkiin Travel Manin arkistoista.
Richard Ayoade on etsinyt globaalia ravintoa mielelle, ruumiille ja sielulle 43 eri minilomalla.