Liity Richard Ayoaden mukaan paremmalle minilomalle. Ylistetyllä ohjaajalla, kirjailijalla ja BAFTA-palkinnon voittaneella Richard Ayoadella on ongelma: hän vihaa lomalle lähtemistä. Hänestä matkustaminen on tylsää, stressaavaa ja se kestää liian kauan. Täytyy olla keino tehdä siitä hauskempaa, tehokkaampaa ja vähemmän rasittavaa. Richardin tavoitteena on maksimiarvo lomasta minimiajassa.
Liity Richard Ayoaden mukaan paremmalle minilomalle. Ylistetyllä ohjaajalla, kirjailijalla ja BAFTA-palkinnon voittaneella Richard Ayoadella on ongelma: hän vihaa lomalle lähtemistä. Hänestä matkustaminen on tylsää, stressaavaa ja se kestää liian kauan. Täytyy olla keino tehdä siitä hauskempaa, tehokkaampaa ja vähemmän rasittavaa. Richardin tavoitteena on maksimiarvo lomasta minimiajassa. Hän on kylmä, laskelmoiva, häikäilemätön. Tämä on armotonta matkailua. Tässä spesiaalissa koomikko David Baddiel liittyy Richard Ayoaden seuraan minijoululomalle Jordaniaan vieraillen katsomassa maailmanluokan ihmeitä, henkeäsalpaavia aavikoita ja liikasuolaisia meriä, kun he seuraavat profeettojen ja legendojen jalanjälkiä.