The Muppet Show
The Muppet Show alkaa! Kermit, Miss Piggy ja muu iki-ihana Muppet-jengi on palannut upouudella jaksolla, jolla juhlistetaan ikonisen ja uraauurtavan alkuperäisen sarjan 50-vuotista taivalta. Sarjaa esitettiin vuosina 1975–1981. Klassikkovarietee-esitykselleen uskollisina ikoniset Muppet-hahmot palaavat televisioon ensimmäistä kertaa yli neljäänkymmeneen vuoteen. Luvassa on uutta musiikkia, komediasketsejä ja roppakaupalla kaaosta kulisseissa, kun hahmot esittelevät itsensä uudelleen pitkäaikaisille faneilleen ja uuden sukupolven yleisölle. Katso, kun Muppetit valtaavat jälleen alkuperäisen Muppet-teatterin lavan yllätystensä ja erikoisvieraansa kanssa: mukana on myös Grammy-palkittu popin supertähti Sabrina Carpenter!