Muppets Now
Scooter kiirehtii uuden suoratoistosarjan julkaisua. Sen määräaika olisi nyt heti, mutta Scooter kohtaa muiden muppettien aiheuttamia esteitä, häiriötekijöitä ja vaikeuksia.