Muppet Show
On aika nostaa Muppet Show’n esirippu! Liity Kermitin, Miss Piggyn, Fozzie-karhun, Gonzon, ruotsalaisen kokin ja muiden seuraan tässä klassisen varieteen uraauurtavassa versiossa, joka yhdistää alkuperäisiä kappaleita, sketsejä ja tähtivieraita kaikille ikäluokille sopivaksi jymypläjäykseksi!
On aika nostaa Muppet Show’n esirippu! Liity Kermitin, Miss Piggyn, Fozzie-karhun, Gonzon, ruotsalaisen kokin ja muiden seuraan tässä klassisen varieteen uraauurtavassa versiossa, joka yhdistää alkuperäisiä kappaleita, sketsejä ja tähtivieraita kaikille ikäluokille sopivaksi jymypläjäykseksi! Katso ja koe itse sensaatiomaisin, innostavin, juhlistavin, muppetmaisin nautinto: Muppet Show!