She Taught Love
Harhautusten syöksykierteeseen ajautunut näyttelijä Frank Cooper tapaa nykyhetkeä varten elävän urheiluagentin, Mali Watersin. He päätyvät yhteen huonoimmalla mahdollisella hetkellä, ja kun Mali kohtaa oman kuolevaisuutensa, heidän täytyy oppia rakastamaan ja elämään hetkessä.