Pat XO
18. huhtikuuta 2012 Pat Summitt, yliopistokoripallon voittoisin valmentaja, yllätti irtisanoutumalla Tennesseestä. Uutinen varhaisesta Alzheimeristaan levisi. Valmentaja ja hänen poikansa Tyler taistelivat kuten aina: ylväästi, huumorilla ja yhdessä. ”Pat XO” kertoo ainutlaatuisen tarinan uudella tavalla ja ihmisten kautta, jotka tunsivat hänet.
Seuraa Pat Summittin, NCAA-koripallon historian voittoisimman valmentajan merkittävää tarinaa. Raaka, aito muotokuva vie kameran elokuvantekijän käsistä ja antaa sen niille, jotka tunsivat Patin parhaiten. Tyler, Patin poika, johtaa kerrontaa. Pelaajakaverit, valmentajat ja ihailijat, kuten Peyton Manning ja Kenny Chesney, kertovat näkemyksensä naisesta, joka ei välittänyt vain voittamisesta, vaan pelaajiensa tukemisesta ja yliopistostaan.