Erämaan kutsu
Rakastettuun klassikkoomaaniin perustuva Erämaan kutsu herättää eloon tarinan Buckista, suurisydämisestä koirasta ja miehestä (Harrison Ford) johon sen pitää oppia luottamaan. Kotikoira Buckin elämä mullistuu kun se siepataan Kaliforniasta ja siitä tulee osa postinkuljetusreen vetokoiralaumaa Alaskan Yukonissa 1890-luvulla.
Rakastettuun Jack Londonin klassikkoromaaniin perustuva Erämaan kutsu herättää eloon tarinan Buckista, suurisydämisestä koirasta ja John Thorntonista (Harrison Ford), miehestä johon sen pitää oppia luottamaan. Hemmotellusta elämästään aurinkoisesta Kaliforniasta yllättäen siepattu Buck löytää itsensä Alaskan Yukonin eksoottisesta erämaasta. Postinkuljetusreen uusimpana vetokoirana 1890-luvun kultaryntäyksen pyörteissä Buckin ennen niin mukava elämä vaihtuu ankaraan selviytymistaisteluun. Buckin maailma mullistuu jälleen dramaattisesti kun se tapaa Thorntonin, yksinäisen seikkailijan, ja käy selväksi, että kaksikon kohtalo on kokea yhdessä elämänsä seikkailu. Suunnistaessaan läpi armottoman mutta vaikuttavan luonnon he saavat huomata matkan muuttavan syvästi sekä miestä että koiraa. Yhdistäessään kiihkeää näyteltyä elokuvaa ja huipputason animaatiota, Erämaan kutsu on visuaalisesti mykistävä kokemus, jonka hahmot ovat realistisia ja tunne-elämältään aitoja.