Sharks
Poikkeuksellinen kuvamateriaali näyttää uudessa valossa meren asukkaat, jotka ovat eläneet planeetallamme jo kauan ennen dinosauruksia. Tule tarkastelemaan läheltä vaikuttavia selviytyjiä, valtameren mestareita ja ahnaita taistelukoneita – valkohaita, vasarahaita tai valashaita – huikean stereoskooppisen 3D:n tai teräväpiirtoisen 2D:n kautta!