When Sharks Attack
Sekä Amerikan rannikolla että eksoottisilla rannoilla ympäri maailmaa tiedot haiden hyökkäyksistä ovat lisääntyneet viimeisen puolen vuosisadan aikana.
Alle kahdessa kuukaudessa tapahtuvat haihyökkäykset järkyttävät Pohjois-Carolinan rantoja.
Tiedemiehet tutkivat neljää haihyökkäystä, jotka kaikki tapahtuivat vain 10 minuutin aikana.
Vuoden 2010 joulukuussa hait hyökkäävät Egyptissä sijaitsevan Sharm El Sheikhin rannoille.
Kolme haihyökkäystä muuttaa Bahamasaarten unelmaparatiisin syvämeren painajaiseksi.
Viimeisen 20 vuoden aikana 27 haihyökkäystä on järkyttänyt Länsi-Kapia. Miksi ne tapahtuivat?