Footsteps on the Wind
Tämän pienoiselokuvan aiheena on ilmastonmuutoksen ja pakolaiskriisin karu arkitodellisuus, ja kerronnan näkökulma on lasten, jotka eivät ikinä luovu unelmistaan. Pikkuinen Noor ja hänen Josef-veljensä näkevät elämänsä romahtavan odottamattoman tapahtuman iskiessä heidän kotiinsa, mikä pakottaa heidät matkalle yli merten ja halki outojen maiden. Perustuu Stingin vaikuttavaan kappaleeseen nimeltä ”Inshallah”.
Tämän pienoiselokuvan aiheena on sekä ilmastonmuutoksen että pakolaiskriisin karu arkitodellisuus, ja kerronnan näkökulma on lasten, jotka eivät ikinä luovu unelmistaan. Pikkuinen Noor ja hänen Josef-veljensä näkevät elämänsä romahtavan odottamattoman tapahtuman iskiessä heidän kotiinsa, mikä pakottaa heidät matkalle yli merten ja halki outojen maiden. Stingin vaikuttavaan kappaleeseen ”Inshallah” perustuva elokuva on tiukasti ajan hermolla.