Ammo
Bjørn rekrytoidaan norjalaiseen asefirmaan, ja hänen annetaan hoitaa iso diili Ranskan armeijan kanssa. Kun diili on melkein tehty, Bjørnille selviää, että teknologia, josta hän vastaa, on laitonta, ja että hänet valittiin vain, jotta hänestä voitaisiin tehdä syntipukki. Kun viattomia kuolee, Bjørn voi puhdistaa maineensa vain lähtemällä tappavaan taistoon vaikutusvaltaisia vastustajia vastaan.
Ammo seuraa päähenkilö Bjørniä, joka rekrytoidaan norjalaiseen aseteollisuuteen. Bjørnistä tulee nopeasti yhtiön nouseva tähti, ja hänen annetaan hoitaa iso diili Ranskan armeijan kanssa. Kun diili on melkein tehty, Bjørnille selviää, että teknologia, josta hän on nyt vastuussa, on laitonta, ja että hänet valittiin vain, jotta hänestä voitaisiin tehdä syntipukki, jos viranomaiset huomaavat jotain sääntöjen vastaista. Kun viattomia kuolee Bjørnin myymän teknologian vuoksi, Bjørn voi puhdistaa maineensa vain lähtemällä tappavaan taistoon vaikutusvaltaisia vastustajia vastaan. Tässä taistossa Bjørnin on päätettävä, kehen hänellä on varaa luottaa.
Bjørn jää työttömäksi korruptioskandaalin jälkeen, mutta saa houkuttelevan työtarjouksen.
Bjørnin on valittava, onko hän lojaali AGR:lle vai kertooko hän totuuden kampanjasta.
Kun Bjørn yrittää estää AMMO-dronen myynnin, hän on jälleen kerran töitä vailla.