Scream Queens
Scream Queens on tyylilajiltaan komedia-kauhu antologia sarja tekijöiltä Ryan Murphy, Brad Falchuk, Ian Brennan ja Dante Di Loreto. Ensimmäinen osa liikkuu yliopistokampuksen ympärillä, jota murhien sarja ravistelee.