Servis
Turkkilainen kyläkoulu saa vihdoin koulubussin, mutta kuljettajaa ei ole. Nuori opettaja päättää mennä ratin taakse, mutta ensin hänen on opittava ajamaan.
Parikymppinen opettaja Nebahat on juuri määrätty kouluun Anatolian maaseutukylässä. Hän ymmärtää, että hänen oppilaillaan on vaikeuksia päästä kouluun. He liftaavat kyytejä traktoreilla ja muilla löytämillään ajoneuvoilla. Nebahat pyytää opetusministeriöltä bussia, mutta ajoneuvo on turha ilman kuljettajaa. Nebahat päättää istua ratin taakse, mutta hänen on ensin opittava ajamaan.