The Murder of Meredith
Kertaus kauheista tapahtumista 15 vuoden takaa torstai-illalta 1. marraskuuta 2007. Asianomaisten kertomana The Murder of Meredith tutkii todisteita, egoja ja virheitä, jotka jättivät Meredithin perheelle enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.