Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert 3D
Katso, kun Miley Cyrus esiintyy loppuunmyydyissä konserteissaan, ja pääse kulissien taa näkemään supertähden oikeaa elämää kiertueella.
Miley Cyrus esiintyy loppuunmyydyllä konserttikiertueella "Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert 3D". Elokuva on kuvattu 69 kaupungin kiertueella ja näyttää popidolista uuden ulottuvuuden. Erikoisvieraina on Jonas Brothers, ja lava on täynnä tanssijoita, pyrotekniikkaa ja videokuvia. Todista magnetismia, joka teki 15-vuotiaasta laulajasta ja näyttelijästä multimediasensaation ja houkutteli suuria fanijoukkoja ympäri maailmaa. Konserttitaltiointien lisäksi elokuva tarjoaa pääsyn takahuoneeseen Mileyn kiertue-elämään.