Hannah Montana
Miley Stewart palaa kotikaupunkiinsa Crowley Cornersiin Tennesseehen, jossa hänellä ei ole Hannah Montanana olemisen ylellisyyttä, ja hän oppii, kuka todella on.
Valmistaudu häikäistymään naurusta, seikkailusta, koko perheen hauskuudesta ja upeasta musiikista. Tule mukaan kyytiin ja näe Hannah ennennäkemättömällä tavalla, kun hän palaa juurilleen ja kohtaa elämänsä tärkeimmän päätöksen. Kun Miley Stewart (eli poptähti Hannah Montana) jää liikaa kiinni supertähden julkkiselämäntyyliin, hänen isänsä päättää, että on aika vaihtaa maisemaa. Mileyn täytyy hylätä Hollywoodin loisto ja glamour, ottaa tilalle vanhat farkut perheen maatilalla Tennesseessä ja miettiä, voiko hän olla sekä Miley Stewart että Hannah Montana. Onko ystävistä, joita esittävät mahtavat vierailevat tähdet Taylor Swift, Rascal Flatts ja Vanessa Williams, apua päätöksen tekemisessä, valitako Hannah vai Miley?