Alien – kahdeksas matkustaja
Ridley Scottin ohjaamassa alkuperäisessä tieteiselokuvaklassikossa Ripley (Sigourney Weaver) tutkii kaukaiselta planeetalta tullutta hätäkutsua ja löytää jotain hirvittävää.